  • Data: 2014-09-19 23:40:27
    Temat: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2014, HIKI wrote:

    > czy takilatajacy droid nie podpada pod te same przepisy co spadochroniarze
    > skaczacy na dziko?
    >
    > :>

    O ile wiem - nie.
    NIEKTÓRE (przepisy) owszem, ale to zależy od treści konkretnego przepisu.
    Taki problem pojawia się AFAIR dopiero w momencie, kiedy sterowanie jest
    "z widoku z kabiny", z kamery na modelu (czyli możliwe jest sterowanie
    bez widoczności modelu, znaczy jest to "niemodel"), podobnie jest
    limit masy dla "niemodelu", nie pamiętam czy 5 czy 15 kg
    Zastrzegam że piszę "z głowy czyli z niczego", ale gdzieś czytałem taką
    dyskusję z wnioskami jak wyżej.

    pzdr, Gotfryd