  • Data: 2004-11-14 12:00:57
    Temat: Re: szpital psychiatryczny
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Doker" <d...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cn7dqs$ktf$1@node1.news.atman.pl

    > [..................]
    > Netykieta jest dla ludzi inteligentnych - takich, którzy potrafią

    Heh, ja bym poszedł dalej - Usenet jest dla inteligentnych
    ludzi.

    > [...............]
    > To było pytanie o wskazówkę. Przecież nie poprosiła cię o gotowy referat
    > tylko o odpowiedź na jedno proste pytanie.

    Wystarczy IQ > 80 aby wywnioskować, że moja odpowiedź
    nie odnosiła się do posta w którym była prośba o wskazówki
    lecz do posta w którym bardzo inteligentnie wyzywała "::WireFree::"
    od pajaców.

    > I jeszcze jedno. Netykieta nakazuje grzeczność, cierpliwość i kulturę.
    > [ reszta objawień "Dokera"]
    > Pozdrawiam,
    > Doker

    Także nakazuje aby inteligentni_grzeczni_kulturalni
    ludzie jej przestrzegali. Ty zaś tego nie robisz, a
    nieudolnie próbujesz zwracać komuś uwagę.
    Nie masz skonfigurowanego czytnika. Twój podpis
    nie jest pod delimiterem i Ty jako grzeczny_kulturalny
    człowiek zmuszasz innych aby rprzy cytowaniu ręcznie
    to wycinali. Heh, a może to świadczy o braku kultury.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.