  • Data: 2007-01-01 17:34:48
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Angie" <J...@O...EU> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnepl1lh.2bl.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > W tej konkretnej sprawie to oni sie chyab przyznali.

    Przyznali sie po zamordowaniu dziewczyny. Chodzi mi o sam fakt wiarygodnosci
    zeznan dziewczyny, gdyby jakims cudem uwolnila sie/zostala uwolniona zanim
    wsiadla do pociagu z ktorego ja wyrzucono. Ona twierdzilaby, ze zostala
    porwana, oni ze nic podobnego bo przeciez jej nie zwiazali etc. Zapewne
    wiekszosc z nas [łacznie ze mna] uznalaby, ze dziewczyna fantazjuje bo
    przeciez byla dorosla, dookola mnostwo ludzi. Wystarczylo krzyknac. A ona
    nawet tego nie potrafila bo byla tak przerazona. jak sie to skonczylo
    wiadomo - czy jednak ow brak oporu z jej strony byl radosnym przyzwoleniem
    na to co sie z nia dzialo?

    > O! Wlasnie o to mi chodzi - nie skazuje sie na podstawie oskarzenia, tylko
    > dowodow.

    A czy ja twierdzilam co innego?

    Angie