  • Data: 2010-12-31 12:47:31
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-31 13:36, 'Krzysztof' pisze:
    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Ty tak na poważnie trollujesz twierdząc, że moja ubezpieczalnia naśle na
    > mojego sąsiada komornika w celu egzekucji zapłaty za szkody wynikłe z
    > powodu rury, która pękła w jego mieszkaniu, choć sąsiad nie był temu
    > winny lub też nie był w stanie temu w żaden sposób zapobiec?

    On nie trolluje. On ma rację.
    Jeśli rura pękła, to albo była to rura sąsiada (między wodomierzem, a
    kranem lub przed trójnikiem na pionie kanalizacyjnym), albo rura
    "administratora" (w pozostałych przypadkach). TU zawsze pójdzie z
    regresem, zawsze naśle i zawsze odzyska. Czasem "od siebie", jeśli
    mieszkaniec i właściciel budynku byli ubezp. w tym samym TU, czasem od
    innego TU, a czasem od sąsiada.

    TU jest od zgarniania kasy, a nie od rozdawania.
    To elementarna prawda, którą warto poznać.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.