  • Data: 2015-10-29 09:03:12
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-28 o 23:46, RadoslawF pisze:
    > Zerówka to sześciolatki, przedszkola to dzieci od lat trzech czy czterech.
    > Podasz jakiś przepis o obowiązującym przedszkolu w całej rozpiętości
    > wiekowej dziecka ?
    Wydawało mi się, że pisałeś jakoby dzieci nie chodziły do przedszkola,
    więc lepiej, żeby sześciolatki pchnąć do szkół (to się czegoś nauczą).
    Niniejszym informuję, że od jakiegoś czasu sześciolatki miały obowiązek
    przedszkolny (tak jak teraz mają pięciolatki). Dyskusji o obowiązku
    przedszkolnym od trzeciego roku życia nie było (i mam nadzieję, że nie
    będzie).

    Maciek