  • Data: 2015-10-24 16:41:51
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-24 o 11:05, krys pisze:

    > Tylko dlaczego nie przyjmują do
    >
    > To są totalne bzdury.

    Nie są.
    Po zmianie ustroju kiedy zmieniły się wysokości opłat okazało
    się że spadło zainteresowanie przedszkolami.
    Kiedy były praktycznie za darmo wszyscy się pchali, kiedy
    trzeba było płacić część nagle znalazła nudzące się babcie
    czy ciocie.

    > A to są Twoje wymysły.

    To moje zwrócenie uwagi na twoje podejście do dyskusji.
    Jak rozumiem na tyle trafne że zabolało.