eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosystem dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojemRe: system dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojem
  • Data: 2007-03-02 07:59:42
    Temat: Re: system dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojem
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Mar 2007 17:23:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dwa pytania:
    > 1. Co rozumiesz przez "recydywę pierwszego stopnia"?

    Pamiętam ze studiów, że w dkk były 4 rodzaje recydywy. Dopiero 2 ostatnie
    to była klasyczna recydywa, dla tych co siedzieli.

    > 2. Nie masz czasem
    > na myśli _warunkowego_ umorzenia, hmm?

    Może, naprawdę nie pamiętam. O karnym nie wypowiadam się, bo - przyznaję
    bez bicia - jak coś powiem to zawsze jak grochem o ścianę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==