  • Data: 2009-11-27 07:54:07
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości
    news:henv08$lvd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Podobnie "*.pl" może być napisane małymi, ale to nie ma żadnego wpływu na
    > wielkość liter zaczynających nazwy narodowości.

    a ty zawsze taki powazny jestes, ze sarkazmu nie wyczyjesz jak ci sie emota
    na koncu nie postawi?

    mam taki zwyczaj, fanaberie, nazwij to jak chcesz, ze piszac w usnecie od
    lat nie uzywam polskich znakow, wielkich liter, i tylko przecinki, moze mi
    sie to kiedys zmieni, moze nie, ale narazie tak mam i nie zamierzam tego
    zmieniac