    From: smila <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: symbole religijne w klasie
    Date: Thu, 26 Nov 2009 09:02:24 -0700

    [...]
    > Ani trochę.
    > Wyrżnę resztę, bo kompletnie nie na temat.
    > Jest wiele religii, czemu akurat te dwie sobie przeciwstawiać? 3 z
    > najliczniejszych (pod względem liczby wyznawców) są uznawane za
    > monoteistyczne, bo dochodzi najstarsza - judaizm. Tak naprawdę są 2, bo
    > brednie o bogu jednym ale w 3 osobach pozostawmyna boku.
    > A mnie się najbardziej podoba legenda o Jahwe. Fajny gość i jajcarz,
    > lubię go. Zrobił sobie 2 ludków, zabronił im zjeść jabłko i zobaczył co
    > się stanie. Za bezprawne zeżarcie jabłka zabrał im wszystko, i obarczył
> [...]

    Rozmawialem kiedys z ortodoksyjnym zydem. Powiedzial mi jedna rzecz:
    ... " co wy chrzescianie zrobiliscie zeby uratowac swojego Mesjasza
    przed smiercia...? uciekliscie i wyparliscie sie GO(sw. Piotr).
    Potraficie tylko czcyc symbole jego smierci, a na codzien skaczecie
    sobie do gardel. Gdyb Mesjesz przyszedl dzis myslicie ze byloby
    inaczej-nie. Zostalby ogloszony terrorysta i skazany na krzeslo
    elektryczne, a wy nie zrobilibyscie nic...taka wasza wiara..."