  • Data: 2003-02-15 23:09:27
    Temat: Re: swoje oprogramowanie w firmie
    Od: "pawel" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:228o4voce0b8dg7caoud7rrtu6hb60826p@4ax.com...
    > Dnia pewnego pięknego (Wed, 12 Feb 2003 11:42:36 +0100), "pawel"
    > <s...@p...fm> był(a) napisał(a):
    >

    > Nie, przecież wszyscy wiedzą, że wystarczy coś nazwać, aby tak było.
    > Co prawda wiesz, że program jest w wersji do zastosowań edukacyjnych
    > lub niekomercyjnych, ale przecież sam fakt ukrycia powoduje, że
    > wszystko jest legalne.

    > --

    Wybacz,
    ale chyba nieznajomosc tematu przyslonila ci zagadnienie - zapytalem sie o
    oprogramowanie
    dla studentow w firmie (firmie, ktorej wlascicielem jest STUDENT).
    Rozumiesz?

    Wg tego co twierdzisz student, ktory kupi program za 1/10 ceny (dla firm),
    nie moze go
    uzywac do robienia np. fuch. Czyli student, ktory dorabia na przepisywaniu
    prac magisterskich nie moze do tego uzywac swojego ms offica kupionego w
    wersji dla studnentow.
    Ciekawe? Pytanie dotyczylo STUDENTOW, a nie komercyjnych zastosowan,
    oraz co najwazniejsze - STUDENTOW, ktorzy pracuja na rzecz swojej firmy.

    Wiec, jesli postanowiles przedstawic swoja ideologie (nie bede o niej
    dyskytowal,
    nawet jesli jest sluszna) - to PROSZE wara od mojego pytania.

    aha, jezeli pytanie bylo malokonkretne, to przepraszam.
    Widzisz - ludzie, ktorzy uznali pytanie to za "zle zadane" poprostu na nie
    odpowiadali,
    a nie przedstawiali swoje "ideologiczne odczucia"

    pozdrawiam