  • Data: 2007-11-19 22:50:17
    Temat: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 23:32, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:

    > Jesteś po prostu małym początkującym oszustem, nawet pisząc na tę grupę
    > po pomoc próbujesz nas tu oszukać, a że nie masz doświadczenia to
    > nawet sam się do tego zaraz przyznajesz. Lepiej zmień to hobby bo ci nie
    > wychodzi i może się kiedyś źle skończyć.
    >
    > Napisz do sprzedającego co i jak zaproponuj jakieś zadośćuczynienie
    > i zakończ sprawę. Kupujący też nie będzie za bardzo chciał tego
    > procesu w sądzie toczyć.

    otrzymalem takiego maila:
    "Jak mam rozumie odmawia Pan sprzedaży wylicytowanego przedmiotu, w
    takim układzie składam dokumenty do prokuratury o niewywiązanie się z
    zawartej umowy cywilno prawnej.

    http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/a
    rtykul/aukcja;samochodu;w;internecie;trafila;do;sadu
    ,72,0,215624.html"

    jakim oszustem, kiedy aparat jest uszkodzony raz, dwa nie chce nikogo
    oszukac, chce sprzedac telefon po jego wartosci i nie wiedzialem ze
    aukcje na swistaku to badzie, nikt nie kupuje....