eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoswiatla caly rok i inne pytania › Re: swiatla caly rok i inne pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsf
    eed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 30 Mar 2007 09:25:06 +0200
    Subject: Re: swiatla caly rok i inne pytania
    From: gacek <g...@w...pl>
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@g...ds.pg.gda.pl>
    <eufnoi$os4$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <euiaea$n0e$1@news.onet.pl>
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <o...@g...ds.pg.gda.pl>
    User-Agent: Opera Mail/9.02 (Win32)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 84.10.50.13 (84.10.50.13)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Mar 2007 09:24:50 +0200
    X-Trace: b00b3460cbb42f1af97a802137
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:454321
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 30 Mar 2007 08:26:48 +0200, Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    > Mach napisał(a):
    >>> Rozp. Min. Infrastruktury z 31.12.2002 r w sprawie warunkw techn.
    >>> pojazdów
    >>> W zał. nr 6 masz wszystko o światłach.
    >> Co wiecej jeszcze bedziesz musial przejsc badanie techniczne z takimi
    >> swiatlami, chyba ze diagnosta ich nie zauwazy a policja nie skieruje
    >> cie na badanie (zabierze dowod).
    >> Pozatym chlopie, przeciez to jest dla naszego bezpieczenstwa, swiatla
    >> mijania zostaly tak zaprojettowanie aby oswietlac i byc widoczne - po
    >> co wywazac otwarte drzwi?
    >> Zwolennik swiatel przez caly rok 24/h
    >
    >
    > To, że coś może przyczynić sie do bezpieczeństwa nie jest argumentem,
    > aby to wprowadzić. Na przykład - przy obniżaniu prędkości w miastach do
    > 50km/h argumentowano, że przyczyni się to do poprawy bezpieczeństwa. To
    > prawda. Ale idąc tym tropem rozumowania: należy zatem obniżyć prędkość
    > do 40km/h. A potem do 30km/h. Używając ciągle tych samych prawdziwych
    > argumentów. Dlaczego więc tego się nie robi?

    oczywiscie ze jest argumentem. do tego sa argumenty "naprzeciwko" i cos
    sie decyduje.



    --
    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1