    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: świadome nieudzielenie pomocy
    Date: Mon, 22 Mar 2004 09:50:42 +0100

    Użytkownik " LaPassione" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c3l397$65t$1@inews.gazeta.pl...

    > kto oferowal wczesniej taka wlasnie pomoc, a potem w najtrudniejszej
    chwili
    > zafundowal stek bzdur i klamstw i odwrocil sie plecami

    Nie bycie przyjacielem nie jest karalne. Do przyjażni, podobnie jak do
    miłości nikogo zmusić się nie da. nawet strasząc kodeksem karnym.

    > Ta osoba
    > udala sie do kogos, kogo uwazala na najblizszego przyjaciela.

    Bycie najlepszym przyjacielem jest efektywne pod warunkiem, że wzajemne. Ja
    mogę za swego najlepszego przyjaciela uważać Toma Cruise'a ale wątpię aby
    ten przejął się tym, że chcę się zabić. Powtarzam - jak boli ząb idzie się
    do dentysty, jak się ma problemy ze sobą idzie się do psychologa.

    > Powiedza Ci, gdy zaczniesz prace ;-)

    Gdyby tak było to studiowanie prawa mijałoby się z celem.

    HaNkA