  • Data: 2006-03-30 14:34:17
    Temat: Re: stypendium naukowe, zabrany jeden semestr
    Od: "B L" <m...@...mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bo dokladnie to jest tak

    stypednium za wyniki przyznaje sie na miesiace pazdziernik-luty i
    marzec-lipiec - TY skonczyles studia w marcu - ale stypendium dostales na 1
    okres - ja troche niefortunnie uzylem stwierdzenia ze nie ma sie co spieszyc
    z obrona - bo tego przypadku to nie dotyczylo - gdybys obronil sie w
    styczniu to bys stracil stypendium za luty - a w takiej sytucaji to i tak
    nic nie zmienilo faktu bo bylo to po terminie na który przyslugiwalo
    stypendium. A to ze poinformowali Cie ze masz na rok stypendium to
    oczywiscie albo TY zle to zinterpretowales albo - i tu bardziej w to
    wierze - Pani z dziekanatu cos tam zle przekazala - co jest niestety
    standardem na panstwowych uczelniach - dziekanat wie lepiej - ale jak jest
    cos nie tak to oni nic takiego nie mówili - przerabialem takie jazdy ze
    stypendium mojej zony - nie wiadomo do dzisiaj komu sie nalezalo stypendium
    dokladnie - jaka srednia wchodzila w zakres, jakie sa progi - ale jakos ktos
    cos dostal i tak ma byc!!- z moim nie bylo problemów - ale ja studiuje na
    prywatnej uczelni i tam akurat wszystko jest bardzo jawne i dokladnie
    wiadomo ile sie nalezy i przez jaki okres.