    From: "Iwonek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: student- ubezpieczenie
    Date: Thu, 3 Jun 2004 21:07:55 +0200
    Sender: p...@o...pl@217.153.179.186

    Droga Haniu, jakze mi miło, że śledzisz każdy post, (na pewno masz sporą
    wiedzę), ale ja potrzebowałam odpowiedzi na inne już pytanie. Narzeczony
    niepotrzebnie wkleił poprzedni post gdyż, jak słusznie zreszta zauważyłaś,
    została mi udzielona odpowiedź. Więc naprawde niepotrzebnie traciłaś swój
    cenny czas, aby w ironicznym tonie udzielić mi porad i wskażówek. A może
    płaca Ci za to, bys kontrolowała, kto i ile razy zadaje pytania na tym
    forum? A może nudzi Ci sie po prostu, bo nie rozumiem po co tracic czas na
    pouczanie kogoś,kto Ci dał do tego prawo?
    MUmins