    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strzelał do dzika
    Date: Fri, 23 Jul 2021 14:25:46 +0200
    <60f40063$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZzpJI.343642$Nqd.172494@fx06.ams1>
    <60f6d792$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <60f82e11$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xjn5lbjihdxw.9dy8h3yskjtv$.dlg@40tude.net>
    <60f978a0$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <yat531fttawp$.10jcguv581ecm.dlg@40tude.net>
    <60fa86d2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9hh0u3gx46d.vjpfdytg1n4v$.dlg@40tude.net>
    <60faa7ba$0$525$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2021 13:27:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dlatego po tym, co piszesz wnoszę, że nie masz absolutnie "zielonego
    > pojęcia" o tym aspekcie zagadnienia, jakim jest użycie broni palnej.

    Nigdy nie twierdziłem, że użycie broni palnej jest moją domeną i w żadnym
    przypadku nie zamierzam wypowiadać się autorytatywnie w tej dziedzinie.

    Porcja wiedzy, jaką właśnie z zapałem pochłonąłem, nie pozostawia
    wątpliwości, że jest to zagadnienie nad wyraz złożone, wymagające szerokiej
    wiedzy i erudycji, czemu nie każdy może podołać.
    Jest dla mnie jasne, że polskich kandydatów do Nobla trzeba szukać właśnie
    na strzelnicy, bo tam pojawiają się najtęższe umysły, które z dziecinną
    łatwością poradzą sobie w każdej innej dziedzinie, w tym fizyce, chemii i
    medycynie. Eksperymenty i obliczenia naukowe bywają czasem żmudne i
    długotrwałe, więc w oczekiwaniu na rezultaty można sobie postrzelać dla
    dodania animuszu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek