  • Data: 2021-07-15 19:00:12
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Postępowanie sprawcy trzeba ocenić względem posiadanej przez niego
    > wiedzy, albo tego, co wiedzieć powinien, ale nie wiedział, b o nie
    > dopełnił obowiązków. Jakie znaczenie dla oceny postępowania "myśliwego"
    > czy gościa z latarką ma to, co czemu przestraszyli się ostrzelani?

    Może takie, że jakiś idiota strzelał do ludzi, więc ci ludzie mieli
    uzasadnione obawy i REALNĄ PRZESŁANKĘ (jeden został trafiony), że też
    zostaną zastrzeleni?
    Skąd mogli wiedzieć, że to ślepy idiota myśliwy, a nie inny czub
    patriota-narodowiec, który przyjechał sobie postrzelać do uczniów z
    Kazachstanu mieszkających w internacie?
    ("Pochodzący z Kazachstanu 16-letni Imali")

    Wiec tak, postępowanie sprawcy należy jak najbardziej oceniać również
    pod kątem tego, jak oceniali zagrożenie sami poszkodowani.

    https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/ciekawostki/5
    203644,Grozba-karalna-orzecznictwo-przyklady.html

    "Ponadto, kolejną, występującą łącznie, przesłanką do tego, aby
    odpowiadać karnie za groźbę, jest wzbudzenie w zagrożonym uzasadnionej
    obawy, że będzie ona spełniona."

    Gdzieś tu przemknęło, że organizujesz jakieś zawody strzeleckie na
    strzelnicach czy je prowadzisz, czy coś takiego... i równocześnie nie
    widzisz związku z tym, że gdy ktoś strzeli poza strzelnicę, a potem
    słychać krzyki ludzi, to dla ciebie nie jest powód żeby sprawdzić
    dlaczego ktoś po strzale zaczął krzyczeć...

    Pisałem już, że po zmianie władzy należy koniecznie zrobić weryfikację
    funkcjonariuszy milicji? W pierwszej kolejności testy na poziom
    inteligencji. Posiadanie przez takich ludzi broni, a tym bardziej
    prowadzenie przez nich zawodów strzeleckich, to zagrożenie dla życia i
    zdrowia obywateli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr