    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stronniczy sedzia
    Date: Wed, 11 Jul 2007 08:20:41 +0200

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > To po co chrzanić, że tak ma być, a nie inaczej?

    Nie piszę że tak ma być tylko że tak jest.

    > Język to materia słabo dekretowalna. Choć nie każdy to rozumie.

    Jest badana i opisywana. Są formułowane normy poprawnościowe.
    Zajmują się tym językoznawcy. Choć nie każdy to rozumie.

    > Kto tak zarządził?

    Nikt, już pisałem ale jak widać nie dociera. Równie dobrze mógłbyś
    pytać kto zdelegalizował słowa: azali, aliści, asan, automobil itd.

    > Jakie są sankcje (prawne - to grupa o prawie)
    > za niepodporządkowania się?

    Jakie znów zarządzenia i sankcje??? Weź się nie ośmieszaj.
    To jest grupa dyskusyjna, Usenet a nie sala sądowa.

    > Bo jednak nadal często dziś używane.

    No właśnie niezbyt często. Kiedyś to było w powszechnym użyciu
    a dziś to tylko relikty.

    > Trzeba karać wstecznictwo.

    Bez komentarza...

    > Czemu się martwisz o mój czas?

    Nie martwię się, to było pytanie retoryczne. Co to jest mógłbyś
    się dowiedzieć ze słownika, ale ty zdaje się słowików nie uznajesz.
    Pewnie dlatego że ich istnienie nie ma solidnej podstawy prawnej.

    > Sprawdzam sobie czasem dla rozrywki

    Jak możesz, to jest grupa prawna a nie rozrywkowa!!! Arghhh!!!

    > jakość
    > argumentacji i tym samym erudycji co poniektórych dyskutantów.

    Przy okazji obnażając własne braki w tej dziedzinie.

    > Nie mogę?

    Zezwalam.