  • Data: 2007-07-11 12:28:53
    Temat: Re: stronniczy sedzia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f71st9$j54$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie piszę że tak ma być tylko że tak jest.
    Aaa, to OK. Pisać to sobie możesz, co chcesz. Klawiatura jak papier -
    wszystko przyjmie i to bez badania piszącego.

    > Jest badana i opisywana. Są formułowane normy poprawnościowe.
    > Zajmują się tym językoznawcy.
    To dziwne.
    Raz piszesz, że nikt normami językowymi nie zarządza, a za chwilę, że jednak
    normy są formułowane.
    Chociaż - nie, to nie jest w twoim przypadku dziwne.

    > Choć nie każdy to rozumie.
    Oczywiście - jesteś tego swietnym praykładem.

    > określać?
    > Nikt, już pisałem ale jak widać nie dociera. Równie dobrze mógłbyś
    > pytać kto zdelegalizował słowa: azali, aliści, asan, automobil itd.
    > Jakie znów zarządzenia i sankcje??? Weź się nie ośmieszaj.
    Łojezu, ale "błyskotliwiec" się przyplątał.
    Dla ciebie to ironię i sarkazm trzeba w wałek zwinąć, utwardzić i wsadzić
    w..., nie powiem w co wsadzić, ale musiałbyś je mocno poczuć, bo spostrzec
    nie dajesz rady.
    Nie ma co z tobą gadać, jesteś drętwiak.

    --
    Jotte