eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostraż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz › Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    Date: Sun, 17 Apr 2011 08:36:19 -0500

    On 4/17/2011 4:59 AM, bingo wrote:
    > Był 17 kwiecień 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 9:04, wszystkim znany

    > A musi.
    > FOta zrobiona z tyłu (widocznie szykowali sie również na motocyklistów).

    Nie musi.
    Ba, nawet zdjęcia nie musieli dawac. to tylko taka pomoc w rozruszaniu
    pameci.
    jedyne co musi, co wiedziec komu w tym czasie dał samochód jeśli dał.
    Bo przeciez o to pytają, a nie czy to on jest na tym zdjęciu.

    > POza tym wczyaj się kolego w szczegły zwracając uwagę na daty (wykroczenia,
    > ujawnienia tego wykroczenia i listu).

    wczytałem się.
    na wystawienie mandatu mają miesiąc (a zdaje sie ze teraz juz wiecej),
    od daty "ujawnienia" wykroczenia.
    jak minie ten termin to obligatoryjnie sprawa ląduje w sądzie, bo nie
    mogą już wystawić mandatu.
    Więc wolisz datę wcześniejszą i wezwanie z sądu?
    Zreszta formalnie straż nie ma prawa zadawac tego typu pytan, wiec musi
    papiery przekazac policji.

    wykroczenia przedawniają sie po roku, wiec najwyzej sie przespacerujecie
    po sądach jak sie komus w strazy bedzie chciało papierkami poruszać.
    druga wersja taka, to, ze sie nie bedzie chciało i ktoś sprawę umorzy i
    wrzuci do kosza.
    Szansa spoea, Ale wybór należy do ciebie. Teraz taniej, potem drożej,
    ale może sie udać.
    Ale podoba mi się tok twój tok myślenia. Zapiedalać ile wlezie potrafi,
    ale jak trzeba zapłacić, to dziewice udaje.