  • Data: 2006-02-22 07:56:10
    Temat: Re: stluczka, on uciekl ja gonilem
    Od: Vavel <c...@a...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:
    > IMO tak:
    >
    > 1. Jak czytam jednia byla zwezona po Twojej stronie dziurami, z czego mozna
    > wnioskowac, ze Ty zjechales na lewo, a wiec mogles przekroczyc os jezdni i
    > stad stluczka.

    MOzna tak wnioskowac,ale to ze po mojej stronie byly dziury nie swiadczy
    o tym, ze ja przekroczylem os jezdni i jestem sprawca...

    > 2. To czy gosc uciekal, czy nie nie wydaje mi sie miec znaczenia. Moze nie
    > zauwazyl? ;-) Ty sadziles, ze to nie Twoja wina wiec go goniles, ale zeby
    > udowodnic wine to trzeba miec dowód lub swiadków. Poscig tu niczego nie
    > wnosi.

    czyli patrzac ze strony prawnej, to nie ma znaczenia ze sie nie
    zatrzymal? Mysle, ze jednak dobrze, ze wezwalme policje,bo kiedy juz
    stalem za nim a potem do niego podszedlem to on cos wlasnie na kartce
    pisal, pewnie moj numer rejestracyjny, potem zglosilby sprawe na policji
    i byloby na mnie...