  • Data: 2005-12-25 14:37:40
    Temat: Re: stluczka na drodze wewnetrznej
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Może. Wykroczenie mozesz popełnić nawet we własnym domu :-)

    to dlaczego policja nie interweniuje np na terenie uczelni tylko dopiero
    po "wyjechaniu za brame"?

    > Przepisy PoRD stosuje się także w celu uniknięcia zagrożenia
    > bezpieczeństwa uczestników tego ruchu. W pzypadku tej stłuczki ktoś
    > nie zastosował. Dalej poza PoRD obowiązeje na innych drogach ustawa KW

    nie bylo zagrozenia dla bezpieczenstwa. gdzies w necie ktos opisywal, ze
    wygral sprawe o ukaranie go mandatem za jechanie bez swiatel na stacji
    benzynowej. nie jechal 100 km/h ani nie byl pijany....

    > W sądzie tak, tyle, że sędzia nie musi dać ci wiarę w to co mówisz.

    w tej chwili to ja musze udowadniac swoja niewinoosc i prawdomownosc... jakos
    sie to kloci z moim swiatopogladem.
    a czlowiek, ktory we mnie wjechal doskonale wie, ze nie patrzyl sie na droge,
    zagapil sie itd. bo zaczal sie drzec dopiero gdy zauwazyl, ze jego samochod
    jest bardziej uszkodzony niz moj...

    > Czyli sprawa trafiła do SG.

    tak i bylam tego swiadoma...

    > To sprawa komorniak, a nie sądu ;-)
    > Twój jedyny majątek do dochód z pracy ? Nie masz np. pojazdu,
    > telewizora, futra  ?

    tak :)
    pojazd rodzicow, chyba kompa nikt mi nie zabierze? :)

    dzieki