  • 1. Data: 2007-09-17 08:49:04
    Temat: Re: staz w urzedzie, pytanie
    Od: l...@g...com

    > Ja się podepnę - mam powiązane pytanie:
    >
    > Czy będąc na stażu muszę wybraćOFE?
    >
    > W UP powiedzieli, że moge ale nie muszę - jak chcę.
    lubimy kompetentne osoby w urzędzie pracy:(
    Jeśli jest się na stażu, UP płaci składkę emerytalną, czyli powstaje
    obowiązek emerytalny, czyli uaktywnione zostaje konto w ZUS i powstaje
    obowiązek wyboru OFE.
    Jeśli do 10stycznia nie wybierze Pan funduszu, będzie Pan podlegał
    losowaniu. A odprowadzone przez UP skłądki emerytalne będą leżały
    nieoprocentowane aż do chwili przypisania Panu funduszu emerytalnego.

    informacje, rankingi i wyniki OFE http://www.multiofe.pl

    zespoł MultiOfe.pl