eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania › Re: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
  • Data: 2012-09-20 00:06:16
    Temat: Re: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2012 21:29, Liwiusz pisze:

    > A ile kosztuje garnitur? Tak standardowo?

    A konkretniej? Nowy? Używany? Jakiś konkretny materiał? Ze spodniami?
    Kamizelką? Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd. Jest gdzieś portal
    handlu usługami prawniczymi?

    Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

    I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę
    prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?