eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolaniaRe: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
  • Data: 2012-09-20 08:21:57
    Temat: Re: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2012 04:58, Liwiusz pisze:

    > I tak samo z usługą prawnika. Inna cena będzie za przedawnioną fakturę
    > za telefon, inna za skomplikowaną umowę. Inna za 100zł roszczenia, inna

    Czytaj uważniej. Stopień komplikacji umowy nieważny gdyż JAK PISAŁEM
    chodziło wyłącznie o przedstawienie stanowiska rzekomego dłużnika i
    PODNIESIENIE ZARZUTU PRZEDAWNIENIA.

    > za 1 mln zł roszczenia (różnica i w odpowiedzialności, i w cenie
    > "konieczności" posiadania wyższego OC).

    Jeśli nie jest to jakiś przybliżony procent kwoty, to zamiast się
    wymądrzać mogłeś napisać, że są jakieś nieregularne progi. Dla ustalenia
    uwagi: 300zł.

    > optymeo.pl

    Nie ma wyszukiwania, przynajmniej bez rejestracji.

    > oferia.pl

    Nie ma garniturów. Tylko fraki, dresy i zbroje.

    > Właśnie chodzi o to, że o nic konkretnego nie pytałeś. Ot, tylko o
    > "garnitur z bawełny".

    Ewidentnie nie przeczytałeś - przeleciałeś "po łebkach" i ponieważ
    pisałem ja, postanowiłeś się przypierdolić. I strzeliłeś sobie gola.

    > Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

    Raczej?