  • Data: 2020-12-11 14:41:21
    Temat: Re: statut szkoły (katolickiej)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2020 o 14:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podrzuć nam dla porównania statuty najlepszych szkół szwajcarskich,
    > brytyjskich i amerykańskich.

    No ale tu używasz argument "od rzeczy". Kolega pyta o zakaz podejmowania
    aktywności seksualnej. Zakładam, że nie chodzi o taką aktywność w sali
    lekcyjnej podczas lekcji. O ile normowanie regulaminem zachowania ucznia
    w szkole, to jeszcze w rozsądnym zakresie da się uzasadnić potrzebą
    zapewnienia porządku, no to co szkole do tego, jak zachowuje się uczeń w
    domu? Oczywiście w ramach obowiązującego prawa, czy standardów. Nie
    piszą w regulaminie o zakazie zabijania, czy kradzieży. Sprawa
    podejmowania aktywności seksualnej jest unormowana w kilku ustawach i
    nie za bardzo widzę tu pole do popisu dla szkoły.

    > I spytaj co robią, gdy na sprawdzianie/egzaminie ich uczeń w sposób
    > niedozwolony używa komórki.

    Ale byłeś tu uprzejmy wskazać, że chodzi o sprawdzian, czy egzamin. Ja
    jeszcze rozumiem zakaz korzystania z telefonu w trakcie lekcji, bo po
    prostu narusza to porządek. Ale przykładowo podczas przerwy?

    --
    Robert Tomasik