  • Data: 2008-08-31 07:25:57
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie lepie zeby pracował wydajnie nawet robiac coś swojego niż udawał
    > że pracuje, bo sie szefa boi.
    A kto tu pisał o baniu się? Ma regulamin - wie co mu wolno a czego nie. On
    robi swoje na moim sprzęcie w moim biurze. On dostaje za to pieniądze. I ma
    jasno z góry określone co mu wolno a co nie. Nie wiem co ci się w tym
    układzie nie podoba.
    Bywały czasy, że kiedy nie było roboty bo się pracownicy wyrobili wcześniej
    mogli robić co chcieli łącznie z grami sieciowymi i wyjściami na miasto.
    Źle mieli prawda?

    > jasne, zakazy i nakazy i przez łeb. tak sie najlepiej szefuje.
    Zakazy, nakazy - tak. Przez łeb - ty to dodałeś.

    > wiesz, u mnie w firmie jest sztab prawników, ktorych zadaniem jest
    > wytłumaczyć wzzystkim którzy mają kogoś pod sobą jak może dla firmy
    > skonczyc się sytuacja, w której szef na pracownika się wydarł.
    A rozróżnasz zakaz wprowadzony regulaminem pracy - z którym pracownik
    zapoznaje się przy podpisywaniu umowy od czepialskiego szefa który się
    wydziera bez powodu?

    --
    PawełJ