  • Data: 2008-08-30 08:11:11
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Melipone wrote:
    > tak ogólnie, siedze w pracy, mam biurko, szufladę, przychodzi ktoś z
    > kontroli (naszej wewnętrznej) i mówi, że nie wolno trzymać prywatnych
    > rzeczy w szufladzie czy w szafce typu: rachunek za telefon, jakiś
    > wyciąg z banku, jakiś prywatny wydruk czy ksero, rozumiem, że pewnie
    > jest taki przepis wewnętrzny u nas w firmie, ale jak jest wg moich
    > praw, bo w sumie to ja się zawsze kontroli pytałem - to kubka do kawy
    > też nie mogę prywatnego trzymać? ... kubek tak, papierów nie? miejsca
    > w szufladzie nie zajmują (2, 3, 4 papierki)??

    Jeżeli istnieje taki zakaz to Twój przełożony albo kolega z biurka obok
    nie będzie miał żadnego problemu poszukać w tej szufladzie jakiegoś
    dokumentu w trakcie Twojej nieobecności.

    Jeżeli natomiast jest przyzwolenie na prywatne rzeczy to albo będą
    skrępowani i będą czekać na Ciebie albo zaczną szukać i przy okazji
    dowiedzą się gdzie dzwonisz, ile masz na koncie itp, czego nie chcą ani
    oni, ani pewnie Ty.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski