eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostacje franczyzowe, a źródło paliwa › Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Date: Fri, 20 May 2011 01:47:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <ir4ae3$7dl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ir41uq$eq8$1@inews.gazeta.pl> <ir43io$e2$1@news.mm.pl>
    <ir442q$krb$1@inews.gazeta.pl> <ir44cc$ci6$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: adpc53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305849091 7605 79.185.110.53 (19 May 2011 23:51:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 23:51:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ir44cc$ci6$1@news.mm.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369565 pl.soc.prawo:677827
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ir44cc$ci6$1@news.mm.pl...
    >> Paliwa faktycznie w głównej mierze pochodzą od Orlenu i Lotosu. Problem
    >> w tym, że zanim trafią na stacje przechodzą przez hurtowników którzy
    >> notabene oferują lepsze ceny hurtowe niż sama rafineria....


    Przyczyny tego, że hurtownik sprzedaje taniej paliwo od rafinerii mogą być
    różnorakie i niekoniecznie zwiazane z jakimiś oszustwami. Jak duża
    hurtownia negocjuje kontrakt na dostawę paliwa z rafinerii przez kilka lat
    i kilka wagonó tygodniowo, to zawsze wytarguje niższą cenę, niż detalista,
    co przyjedzie po jedną cysternę. No i taniej jest przywieść pociąg cały,
    niż jeden samochód - w przeliczeniu na litr oczywiście. Rafineria może
    również celowo stosować ceny zaporowe u siebie, bo wolą handlować na
    wagony, niż na kanistry. I tak ktoś przecież ich paliwo kupi, a po co mają
    sie "bujać" z detalistą pod bramą. No i hurtownicy mogą

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1