eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzet na gwarancji a bankructwo sklepu › Re: sprzet na gwarancji a bankructwo sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzet na gwarancji a bankructwo sklepu
    Date: Wed, 30 Aug 2006 01:10:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <ed2hn9$lpb$3@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ed2f21$bja$1@opal.icpnet.pl> <ed2ff3$66d$6@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <ed2gdv$cot$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bph229.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1156893225 22315 83.29.49.229 (29 Aug 2006 23:13:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Aug 2006 23:13:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:409899
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ZAZIK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ed2gdv$cot$1@opal.icpnet.pl...

    > Tak jest, wprawdzie gwarancje mi zabrali przy oddawaniu dysku, ale wystawili
    > mi papier potwierdzajacy przyjecie sprzetu, ma na sobie pieczatke sklepu i
    > podpis goscia przyjmujacego. Jako dowod zakupu mam tez fakture.

    Proponuję z tym problemem udać się do najbliższej jednostki policji i zapytać,
    kto prowadzi postępowanie. Tam po prostu muszą Cię przesłuchać w charakterze
    świadka. Jeśli faktycznie policjanci zabezpieczyli Twój dysk, to zostanie Ci
    wydany. Przecież stanowi Twoją własność. Jeśli nie ma tam Twojego dysku, to
    tylko oni są w chwili obecnej władni ustalić, co się z nim stało. Bo Jeśli
    został wysłany gdzieś, to właściciel sklepu wskaże to miejsce. To niekoniecznie
    musi być producent. to raczej będzie krajowy przedstawiciel tej marki, importer.
    Wówczas będziesz się z nimi kontaktował. Może też się tak zdarzyć, że dysk
    zniknął. Zostaje Ci wówczas roszczenie cywilne do właściciela sklepu. Jest to
    najgorsze rozwiązanie. Może się ewentualnie łączyć z przywłaszczenie rzeczy
    powierzonej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1