  • Data: 2011-01-21 00:42:21
    Temat: Re: sprzedaż wierzytelności - jak to działa?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-21 00:32, kiepski pisze:

    > A jeśli zwrócę się do takiej firmy / wierzyciela, żeby jednak
    > się upewnić, to jak oni mnie znajdą w archiwach to mogą mnie
    > mimo to windykować (chociażby licząc na to zapłacę (nieświadm
    > przedawnienia)? Czy mogą?

    Przedawnienie powoduje tylko i wyłącznie tyle, że nie mogą
    dochodzić tej wierzytelności przed sądem (znaczy mogą, ale ty
    możesz to łatwo uwalić), a co za tym pójdzie - nie spotka cie
    spotkanie z komornikiem.

    Tyle daje przedawnienie.

    Z 2 strony jeśli nie zapłaciłeś zaległych rachunków, masz do
    czynienia z zobowiązaniem naturalnym i wierzyciel ma prawo
    domagać się zwrotu do **** śmierci. Swojej lub twojej :)

    6008