  • Data: 2011-01-21 20:42:40
    Temat: Re: sprzedaż wierzytelności - jak to działa?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-21 19:30, kiepski pisze:

    > *wydany został wraz z klauzulą wykonalności*
    > a piszę co mi powiedział prawnik

    Czyli nie wiesz co piszesz. Więc po co piszesz ?

    > to nie jest forum katolickie :p , tylko prawnicze (prawne?)
    > ale to jak rozumiem Ci nie przeszkadza :]
    > Mówmy o faktach, proszę.

    No to pokazałem Ci fakt. Może i wierzyciel nie będzie mógł na
    drodze sądowej czy komorniczej dochodzić tego zadłużenia od
    ciebie, ale o tym, że kantujesz i masz w dupie swoje
    zobowiązania dowiedzieć się może każdy z prasy lokalnej na ten
    przykład :) I każdy twój dług kupić będzie mógł :), a ty nie
    będziesz mógł popiskiwać o ochronie danych osobowych.

    Jak wspomniałeś - to nie "forum" katolickie. Patrz - art 4 uouig.

    6008