  • Data: 2011-02-09 09:39:42
    Temat: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:66395b7f-9bef-4ec8-b453-c15e7e9f95bd@o13g2000yq
    l.googlegroups.com...
    > inni i zrobi sie dym i z transakcji nici. Jestem przewodniczącym zarządu
    > niewielkiej w sumie wspólnoty(12rodzin) i wiem że o kłótnie nie trudno.

    >Spółdzielnie mimo swoich wad mają dużo większy fundusz remontowy na
    >który składają się setki/tysiące lokatorów i naprawa dachu nie jest
    >problemem jak i inne drogie naprawy ...
    U nas masowo lokatorzy odłączaja się od spółdzielni i zakładaja wspólnoty.
    Jak mają rosądnego administratora to nie ma problemu z funduszem remontowym
    n bieżace wydatki. A jak remont dachu np potrzebny to wspólnota zaciąga
    kredyt remoontuje i spłaca.
    Przynajmniej kazdy mieszkaniec budynku wie na co i za co płaci. A w
    spółdzielniach z reguły na nic wpływu nie masz i rozliczenia też są byle
    jakie. Dużo by o tym pisac.

    Krzysiek