  • Data: 2011-02-09 09:26:53
    Temat: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > inni i zrobi sie dym i z transakcji nici. Jestem przewodniczącym zarządu
    > niewielkiej w sumie wspólnoty(12rodzin) i wiem że o kłótnie nie trudno.

    Wspólnoty to największe bagno jakie może być ...

    Mój szwagier zajmuje się wspólnotami. Pracuje w ZGM i wie coś się
    dzieje ...

    Niestety dużo ludzi którzy są we wspólnotach patrzy tylko jak tu
    ograniczyć "koszty". Ogranicza się do minimum "fundusz remontowy" i
    inne wydatki. Przychodzi zima i nie ma komu odśnieżać , bo nikt nie
    przewidział tego ... Zaczyna przeciekać dach i trzeba go naprawić.
    Przychodzi kosztorys i nagle okazuje się że kazdy mieszkaniec
    wspólnoty ma zapłacić po 3000zł i zaczyna się wojna ...
    Bo Pani z dołu deszcz na głowę nie pada i nie będzie płacic , bo nie
    ma z czego i itd ...

    Niestety to sa minusy wspólnot. Ludzie nie chcą płacić i "niczego nie
    widzą". Powstają konflikty ...

    Wspólnoty są fajne jak nie trzeba nic remontować ;) Jak zaczynają się
    inwestycję to zaczynają się kłótnie i wojenki ...

    Spółdzielnie mimo swoich wad mają dużo większy fundusz remontowy na
    który składają się setki/tysiące lokatorów i naprawa dachu nie jest
    problemem jak i inne drogie naprawy ...