eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz, reklamacja, problem...Re: sprzedaz, reklamacja, problem...
  • Data: 2004-05-12 13:43:12
    Temat: Re: sprzedaz, reklamacja, problem...
    Od: Darek <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jeśli monitor był niesprawny w chwili wydania i nie możesz go naprawić
    > to kupujący (jeśli jest konsumentem - czyli kupił nie w związku z
    > działalnością gospodarczą) ma prawo odstąpić od umowy.


    monitor byl 100% sprawny, dokladnie go testowali, ponadto 3 dni u nich
    normalnie dzialal ( a ponoc nie oszczedzali go )

    > Jeśli sprzedajesz konsumentowi
    > - z tytułu niezgodności z umową, tej
    > odpowiedzialności wyłączyć nie możesz.

    w chwili sprzedazy i pozniej bylo 100% zgodnie z umowa

    > W innych przypadkach - rękojmia, chyba że przed zawarciem umowy podałeś
    > informacje, że nie odpowiadasz (art.770 kc).

    dalem na pismie 3 dni gwarancji, sprzet komisowy - czy obowiazuje mnie
    rekojmia?

    > art. 770[1] kodeksu cywilnego i ustawa z 27 lipca 2002 r. o szczególnych
    > warunkach sprzedaży konsumenckiej
    > 2 lata, w przypadku rzeczy używanych można skrócić do roku

    czyli reasumujac: jezeli sprzedam komus w komisie sprzet uzywany, mowiac
    ze nie daje gwarancji ani rekojmi, ten sprzet sie po np 3 dniach
    zepsuje, to i tak musze mu go naprawic wymienic i to przez rok czasu?
    jak to jest???

    bardzo dziekuje za wyjasnienia i prosze o uzupelnienie

    pozdrawiam

    Dariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1