    From: Krecik <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz przez internet
    Date: Thu, 11 Dec 2003 12:09:51 +0100

    Kamil ?ucznik wrote:

    > Tak, bo jak to inaczej sobie wyobrazasz? Bedziesz musial odprowadzic
    > VAT, podobnie jak Twoi klienci, do tego podatek dochodowy, ZUS, itp.

    Rany, ale ja sobie normalnie sprawy nie zdawalem jaka to skomplikowana
    sprawa jest...

    ehh...

    Pytanie - czy orientujecie sie moze czy w zwiazku z wejsciem Polski do
    Unii, albo w zwiazku z ogolna tendencja do poprawy sytuacji podatkowej w
    naszym kraju ( :) ) cos sie ma w tej kwestii (ZUSu przede wszystkim...)
    zmienic?

    Nie wyobrazam sobie placic 500 zl na dzien dobry nic nie zarabiajac...

    Ehh...

    K.