  • Data: 2005-04-18 12:42:56
    Temat: Re: sprzedaż na aukcjach itp
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jako kto chcesz placic ten podatek...
    > potrzebujesz dzialalnosci gospodarczej i to jak najszybciej bo jak cie
    ktos
    > zakabluje to dopiero bedziesz mial problem...

    Na razie nic nie sprzedaje tak wiec nikt mnie nie zakabluje :). Czyli ze
    musze miec dzialalnosc gospodarcza i placic ZUS i podatek?? Nie da sie jakos
    legalnie bez ZUS'u? :))
    Nie wiem jako kto... nie znam sie na tym - dopiero planuje cos takiego
    zrobic.

    No to jak to zrobic zeby najmniej placic? (najgorszy jest ten ZUS bo nie
    licze na jakis wielki zarobek a ZUS to przeciez 500-600 zeta miesiecznie)

    Pozdrawiam!