  • Data: 2005-07-09 06:41:01
    Temat: Re: sprzedaz na allegro i oskarzenie o oszustwo - dlugie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy policjant mial racje i sad faktycznie bez zbednych ceregieli ukaze mnie
    > grzywna i kosztami sadowymi?

    Nie .... to baba musi udowodnic swoje racje, a ty nie musisz udowadniac
    swojej niewinnosci. Jesli dojdzie jednak do spotkania w sądzie, to
    wydrukuj sobie listę komentarzy z allegro na dowod, ze sprzedawalas duzo
    i kontrahenci byli z kupionych rzeczy zadowoleni ... bo chyba tak bylo,
    nie ? ;)

    W sadzie trzymaj sie caly czas swojej wersji i nie zmieniaj zeznan.

    Nie przejmuj sie za wiele. Ja jako przewałkowany w podobny sposob klient
    moge ci spokojnie powiedziec, ze sprzedawcy są bezkarni jesli obrobią w
    ten sposob pojedynczego klienta ;)

    --
    Krzysiek, Krakow