  • Data: 2005-07-09 10:32:06
    Temat: Re: sprzedaz na allegro i oskarzenie o oszustwo - dlugie
    Od: Artur "Shiva" Włodarczyk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karola Portel" wrote:

    > dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi
    > co mnei martwi w tym wszystkim, to ze policjant, ktory sie ta sprawa
    > zajmuje
    > wogole nie spisal mojego zeznania, tylko przedstawil mi zarzuty i zapisal
    > moje
    > oswiadczenie, ze sie do nich nie przyznaje
    > czy taka powinna byc procedura?
    > caly czas tez dawal mi do zrozumienia, ze w moim interesie bedzie oddac
    > pieniadze kupujacej, bo w sadzie napewno przegram...

    Ja Ci odradzam jakiekolwiek sprawy w sadzie. Oddaj pieniadze, wez kosmetyk.
    Pod warunkiem, ze wycofa wszystkie zarzuty (miej to na pismie).

    Sam mialem podobna przygode z gosciem z Kolobrzegu, a mieszkam w Krakowie.
    Sprawe umorzono, ale dwa razy musialem byc w na wybrzezu wydajac na te
    wycieczki kilkaset zlotych i tracac dwa dni czasu.

    Nie mowie juz o tym, jacy ludzie pracuja w sadach. Sedzina nie majac
    pojecia, co to w ogole jest Allegro i jakie panuja tam zasady, prokurator
    wnioskujacy o cos, a na pytanie sedziny, na jakiej podstawie o to wnioskuje,
    odpowiada "zapomnialem, musialbym sprawdzic w kodeksie". Unikaj takich
    instytucji przy rzeczy za kilkadziesiat zlotych, mimo ze wina pewnie lezy
    bezsprzecznie po drugiej stronie, taka moja rada.

    shi