  • Data: 2008-10-08 14:01:36
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania - po kolei
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasz wrote:

    > zazwyczaj zaliczka jest przed a reszta po. mam informacje na temat
    > sprzedazy 8 mieszkań i nigdy nie odbywało się to gotówkowo.
    > również nie spotkałem się aby biuro pośrednictwa nieruchomości
    > proponowało zakup gotówkowy

    bo nie wszyscy są oszustami, dlatego to działa.
    ja tam wolę nie sprawdzać, że trafiłem na oszusta.

    > i????
    > jak bedzie gotówka to tez możesz wyrwać i uciec

    1. sporządza się i podpisuje akt
    2. rozlicza się finansowo
    3. notariusz podpisuje akt ze swej strony już po rozliczeniu finansowym.

    wiec nie ma gdzie wyrywać, jesli cos bedzie nie tak ze strony
    sprzedajacego, to akt juz przez niego jest podpisany, wiec moze spadac

    jeśli coś nie tak jest ze strony kupujacego np. po złożeniu podpisów
    kupujący dał nogę bez przekazania kasy, to notariusz nie złoży swojego
    podpisu. Takie escrow w wykonaniu (dobrego) notariusza.