  • Data: 2004-07-06 19:58:46
    Temat: Re: sprzedaz dzialki pod atostrade ????
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > chodzi mi tylko o to, ze osoby projektujace takie autostrady z gry zakladaja
    > ze
    > tacy ludzie i tak beda musieli sprzedac dzialki, wiec po co sobie utrudniac
    > zycie, a zawsze mozna znalezc rozwiazanie.

    I oczywiście możesz jakoś poprzeć swoje twierdzenia konkretnymi
    przykładami, czy tylko tak obmawiasz ludzi?

    > Co do tych slupów, to jezeli bez zgody postawili, bardzo dobrze ze ida z tym
    > do sadow.

    Sądzisz że skoro jest problem z kilkoma słupami tepsy, to nie będzie
    problemu z kilkoma filarami wiaduktu autostrady? :>

    > Tyle milionow miesieczneie TPsa zarabia i nie stac ich na zaplacenie za
    > kawalek ziemi?
    > Chca za darmo stawiac a za rozmowy kasowac?

    Autostrady też są w Polsce płatne.

    Nie bronię TP S.A., chcę jednak ukazać bezsens Twojej propozycji.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński