  • Data: 2004-07-04 11:13:23
    Temat: Re: sprzedaz dzialki pod atostrade ????
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja myslalem ze zyjemy w panstwie prawa :( A tutaj moga mi wszystko
    > odebrac... No dobrze ale teraz z innej beczki, co jesli dana dzialka ma
    dla
    > kogos wieksza wartosc niz jej wartosc rynkowa, czyli powiedzmy wspomninia,
    > duzo pracy tam włożył itd... ?

    Niestety obawiam się że wartość sentymentalna czy tez włożonej pracy w góle
    nie zostana uwzględnione... Z "ich" punktu widzenia liczy sie tylko wartosc
    rynkowa ziemi i nic wiecej. Mozna co prawda probowac pozwu o odszkodowanie
    za poniesione naklady, ale szanse na przyzwoite odszkodowanie sa raczej
    zadne...
    ..::SebOLO::..