  • Data: 2009-06-07 21:07:41
    Temat: Re: sprzedarz gier 'na dowodzik' (wzglednie 'legitymacje')
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:56498deb-d811-482f-ba91-fbd077b6e1b7@h18g2000yq
    j.googlegroups.com
    Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> pisze:

    > Dziennik pisze
    Dziennik różne rzeczy pisze...

    >, że od lipca jeśli ktoś, kto wygląda
    > na dziecko, będzie kupował w dowolnym z polskich Empików grę
    > komputerową, będzie musiał pokazać legitymację szkolną, na podstawie
    > której sprzedawca sprawdzi zgodność wiekową z ograniczeniami wiekowymi
    Jakaś specjalna ustawa dla Empiku?

    > jak takie ograniczenia maja sie do panujacego w polsce
    > prawa? w sensie: czy *legalnie* sprzedawca moze odmowic sprzedazy jakies
    > gry 18+ takiemu np 14latkowi
    Na chwilę obecną na szczęście nie. Ale ustawodawcy-debile mogą sporo.
    A może ja mam 14 lat i chcę mojemu 18-letniemu bratu kupić grę 18+ kupić na
    prezent?
    Flaszki czy wagonu fajek teoretycznie już teraz jako 14-latek nie mogę.
    Może i wibratora dla dziewczyny mi zabronią... ;)
    Na szczęście natura nie znosi próżni i na idiotyzmy znajdzie się sposób, jak
    zawsze.

    --
    Jotte