eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedany a nieodebrany przedmiot › Re: sprzedany a nieodebrany przedmiot
  • Data: 2006-09-28 22:17:14
    Temat: Re: sprzedany a nieodebrany przedmiot
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28.09.2006 Tiger <c...@c...pl> napisał/a:
    > Wezwij kupujacego do odbioru towaru do dnia ...... pod rygorem dostarczenia
    > go do kupujacego na jego koszt LUB (tu niech ktos moja niewiedze wspomoze)
    > obciazeniem kupujacego kosztami przechowywania - a nastepnie albo dostarcz
    > to na jego koszt, albo zacznij naliczac oplaty za przechowywanie. Bardziej

    MZ dostarczanie to nie jest za dobry pomysł - nie widzę możliwości aby
    zmusić kupującego aby ten towar fizycznie przyjął.

    > poprawne wydaje mi sie magazynowanie, bo na transport nie zawieraliscie
    > umowy... a przechowujesz de facto jego wlasnosc. Za darmo mialbys to robic?
    > ;-)

    Owszem. Trzeba wyznaczyć jakieś rozsądne stawki, powiadomić skutecznie
    zainteresowanego i zaczać naliczać.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1