  • Data: 2005-11-27 16:26:52
    Temat: Re: sprawa w kradzieży rowerow
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W maju skradziono mi rowery które policja wycenila mi na 1000 zl.

    Masz trzy drogi :
    1) pozew adhezyjny w postępowaniu karnym
    2) wnisoek o zobow. sprawcow do naprawienia szkody
    3) osobne postepowanie cywilne po prawomocnym wyroku karnym

    W kazdym z tych przypadkow efekt bedzie ten sam tj ich zobowiazanie do tego.
    Inna rzecz to male sznase na to by udalo sie to wyegzekwowac. Najlepsze jest
    wniosek z pkt 2, bo on w maksymalnym stopniu odciaza ciebie od porwadzenie
    postepowania w tym zakresie i od kosztow.

    Cezar