  • Data: 2002-06-03 19:55:57
    Temat: Re: sprawa klifu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 2 Jun 2002 22:12:49 +0200), "Legislator"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    > No nie wiem - moze Policja ma cos na tego pokrzywdzonego itp, ale jezeli
    >jest tak jak wiemy wszyscy,
    >tzn. strzelano tylko do niego, to Policjant wykazal sie totalnym brakiem
    >kwalifikacji i wiedzy. Jak
    >go sluchalem to myslalem, ze spadne z krzesla. Przeciez jezeli ktos bedzie do
    >mnie strzelal i zaczna
    >mnie potem przesluchiwac na ta okolicznosc, to inny duren tez moze powiedziec,
    >ze mnie za to
    >aresztuja...

    Nie oglądałem TV i nie znam sprawy. Ale znam za to człowieka, do
    którego strzelano i na nieszczęście nie trafiono... I wcale mnie to
    nie cieszy, ze nie trafiono...

    Generalnie nierzadko tak bywa, że jak do kogoś strzelają, to jest to
    sygnał (a przynajmniej powinien być) dla policji, żeby mu się
    przyglądnęła z bliska...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)