  • Data: 2006-07-18 18:20:41
    Temat: Re: splace rat
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper <g...@p...comp> wrote:

    > sprawdź w umowie, czy nie miałeś rat w jakiejś promocji, która polega
    > na tym, że jak płacisz w terminie masz niskie oprocentowanie a jak nie
    > w terminie to normalne

    LOL - to sie teraz nazwywa "promocja" - dobrze zapamietac :>
    Dawno nie bralem kredytu, ale AFAIR w wiekszosci umow wymagalnosc calej
    kwoty przewidziana jest dopiero w przypdku opoznienia 2 (lub wiecej)
    kolejnych rat. Co do odsetek przeterminowanych to nie wiem co to mialoby
    byc za lozko zeby wynosliy one ekstra 360 zl - w koncu nie moga one byc
    obecnie wyzsze niz maksymalne. Kara umowna tez mi tu mocno "smierdzi"
    w przypadku opoznienia. No i dobrze przejrzec sobie aktualny rejest klauzul
    niedozwolonych (obecnie to ponad 2 MB tekstu) - ostatio UOKiK wygral przed
    SN i sa one skuteczne wobec wszystkich przedsiebiorcow, a nie tylko w
    przypadku przedsiebiorcy w ktorego sprawie (umowy/wzorca) klauzule uznano
    za niedozwolona.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl