    From: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spis absolwentów a ustawa o ochronie danych osobowych
    Date: Thu, 26 Feb 2004 19:00:10 +0100

    > Czy umieszczenie mojego nazwiska w spisie alsolwentów liceum na stronie
    > internetowej jest zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych, nie
    wyrażałam
    > na to zgody?

    sorry, ale czy to nie lekkie przeczulenie na punkcie przetwarzania .. i
    ochrony.... Samo nazwisko i zapewne imie to juz sa dane osobowe??? Takich
    np. Janow Nowakow to zapewne sa setki...
    nie moge sie powstrzymac, przed zapytaniem: a jaka to szkola - siakas
    specjalna, czy scisle tajna??? :-)))
    Ja z duzym sentymentem przeczytalem swoje i moich kolegow z klasy nazwiska
    na pewnej stronie www o szkole sredniej ktora ukonczylem. Zas szukanie
    swojego nazwiska w ksiazkowym spisie absolwentow Politechniki Wroclawskiej
    bylo jeszcze wieksza frajda - za chwile w ktoryms z nastepnych wydan znajde
    tam "dane osobowe" swojej corki.
    pozdrawiam! zbisa