  • Data: 2006-10-23 07:20:05
    Temat: Re: spartaczona robota
    Od: "Agata R." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dzikowski" <s...@s...kie.pl> napisał
    w wiadomości news:7676.00000097.453baed2@newsgate.onet.pl...

    Witam, jestem w podobnej sytuacji, meble wykonane przez firmę, nie są zgodne
    z umową. Od 4 miesięcy pan wymiguje się od skrócenia frontu nad okapem
    kuchennym.
    W końcu moja cierpliwość się wyczerpała - zadzwoniłam do Klubu Federacji
    Knosumentów (adresy tu:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=314), tam pani
    powiedziała, co krok po kroku muszę zrobić (pismo z reklamacją + na dole DW:
    KFK).
    Wtedy niesolidny wykonawca widzi, że nie jesteś sam i Federacja ci pomoże.

    U mnie jak na razie poskutkowało. Facet momentalnie odebral front z jakiegos
    zakładu i dziś ma go montować.
    Więc jak się ma motywację z zewnątrz, wszystko da się zrobić :-)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia