  • Data: 2008-03-02 09:35:48
    Temat: Re: spadla rura wentylacyjna z dachu uszkadzajac samochod
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SlaVa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a2a05437-d5e0-42b7-92c5-d80acc3db39e@v3g2000hsc
    .googlegroups.com...

    >Z wymianą tej szyby, to tak nie spieszył bym się. Najlepiej dowiedzieć
    >się, gdzie jest ubezpieczony budynek (jakie TU) i ewentualnie wybrać
    >warsztat, który ma z nimi umowę. Bo po wymianie szyby, mogą robić
    >problemy później.
    >Przed jakąkolwiek naprawą uszkodzonego mienia, powinny się odbyć
    >oględziny.

    wiec do wymiany finalnie nie doszlo, jedynie wlozylem deske zabezpieczajaco
    zeby mi do samochodu nie padalo- bo to boczna szyba. POza tym po
    dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze podszybie jest totalnie
    rozwalone,wygiete na calej dlugosci, blacha wrecz rozdarta, wiec naprawa nie
    bedzie taka prosta. Jutro ide do zarzadcy a potem do TU
    pzdr i dzieki za pomoc
    Anax